Ga naar hoofdinhoud

Hulp bij het digitaal regelen van overheidszaken

Er zijn tegenwoordig steeds meer dingen van de overheid die je zelf online moet regelen. Het aanvragen van een AOW-uitkering, het regelen van zorg of het verlengen van je rijbewijs. Het is fijn als iemand u hierbij op weg helpt.

Iedere vrijdagochtend
U kunt vanaf 5 maart terecht bij het Informatiepunt Digitale Overheid in Pijnacker. Tijdens het telefonisch spreekuur op vrijdagochtend kunt u uw vragen stellen.

Medewerkers van Bibliotheek Oostland helpen u met vragen over bijvoorbeeld:
• DigiD
• het uitstellen van belastingaangifte
• het vinden van hulp bij u in de buurt
• een verkeersboete betalen in termijnen
• gratis computercursussen

Telefonisch spreekuur

Wilt u weten wat het Informatiepunt Digitale Overheid voor u kan betekenen? Bel dan op vrijdag tussen 10.00 – 14.00 uur naar 015 – 369 44 30.