skip to Main Content

Hulp bij het digitaal regelen van overheidszaken

Er zijn tegenwoordig steeds meer dingen van de overheid die je zelf online moet regelen. Het aanvragen van een AOW-uitkering, het regelen van zorg of het verlengen van je rijbewijs. Het is fijn als iemand u hierbij op weg helpt.

Iedere vrijdagochtend
U kunt vanaf 5 maart terecht bij het Informatiepunt Digitale Overheid in Pijnacker. Tijdens het telefonisch spreekuur op vrijdagochtend kunt u uw vragen stellen.

Medewerkers van Bibliotheek Oostland helpen u met vragen over bijvoorbeeld:
• DigiD
• het uitstellen van belastingaangifte
• het vinden van hulp bij u in de buurt
• een verkeersboete betalen in termijnen
• gratis computercursussen

Telefonisch spreekuur

Wilt u weten wat het Informatiepunt Digitale Overheid voor u kan betekenen? Bel dan op vrijdag tussen 10.00 – 14.00 uur naar 015 – 369 44 30.